Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Skok v zimo s pomarančnimi izdelki (Rawr in Eau Aimable - Blogmas 2015)

Pomaranče obožujem skozi vse leto, njihov okus in vonj pa sta mi najljubša pozimi, saj oddajajo topel, a hkrati svež vonj, okus, ki je mešanica sladkobe in svežine, pa je lahko izvrstna sladica ali popoldanska malica. Ampak danes ne bomo govorili o pomarančah kot sadju, ampak bo ta objava namenja drugim stvarem - čokoladi z okusom pomaranče, nohtom, ki jih je navdihnila čokolada in kozmetiki z vonjem pomarančevca.

Čokoladno-pomarančen bombastičen okus
Priznam, čokoladi se res težko uprem. Po srcu sem čokoholik in to se verjetno ne bo nikoli spremenilo, pa naj se še tako trudim. Najbolj od vseh obožujem mlečne čokolade, vendar občasno posegam tudi po temnih. Moje najljubše temne čokolade so tiste z okusom po pomaranči. Malce grenkejšemu okusu po kakavu dodajo potrebno sladkobo in ustvarijo pravo poslastico v ustih. Nekje sem prebrala, da je okus pomaranče poleg čokolade in vanilije eden izmed najbolj priljubljenih, tako da je kombinacija čokolade in pomaranče zagotovo zmagovalna. In prav to kombinacijo ponuja nova presna čokolada Rawr. Gre za čokolado, ki vsebuje najmanj 68 % kakavovih delov, je organska, brez glutena in naravno sladkana. Čeprav sem pričakovala tipično temno čokolado z okusom pomaranče, čokolada Rawr ni to. Se sprašujete, zakaj? Ker za razliko od ostalih tale čokolada ne vsebuje polnila z okusom pomaranče, to pa pomeni, da dobimo 60 g bogate, okusne čokolade. V nasprotju s pričakovanji me je tale čokolada prevzela, saj mi ni bila pregrenka, kot mi znajo pogosto biti temne čokolade, bi si pa kljub vsemu želela malce močnejši okus po pomaranči. 
 

Nova znamka čokolade v Sloveniji - Rawr
Rawr je angleška znamka čokolade, ki je presna, brezglutenska, naravno sladkana, narejena iz samih organskih sestavin, ima Fairtrade certifikat, in je, podatek, za katerega sem prepričana, da bo marsikoga navdušil, primerna tudi za vegane, saj ne vsebuje mleka, jajc in sestavin živalskega izvora. Na www.rawr.si tako najdete 6 različnih okusov čokolad: z okusom goji jagod in vanilije, pomaranče, mentola, lucume, 68 % deležem kakava in 80 % deležem kakava. Vsak okus krasi drugačna zanimiva in zabavna embalaža, katere največja prednost je, da je narejena iz recikliranega papirja. 
Rawr čokolada zagotovo ni čokolada, ki jo odpreš in zmažeš na hitrco, ampak je zaradi svojega bogatega okusa čokolada, pri kateri se predajaš užitku z vsakim koščkom posebej. Poleg čokolade z okusom pomaranče sem prejela tudi čokolado z okusom goji jagod in vanilije. Ker goji jagod še nikoli prej nisem jedla, nisem vedela, kaj pričakovati, sem pa bila prav prijetno presenečena, da mi je tale čokolada ljubša. Kljub temu da vsebuje več kakava (72 %) je bolj sladka, kar je verjetno razlog, da me je prepričala. Čeprav vsebuje tudi vanilijo, pa okusa po njej nisem zaznala. 
Cena ene čokolade je 3,99 €. Ne glede na to, ali ste vegani ali pa zgolj veliki sladkosnedi, toplo priporočam obisk spletne strani www.rawr.si.


Inspiracija za olepšane zimske sadne nohte
Čokolada ni dobra samo za snesti, ampak lahko služi tudi kot inspiracija za ustvarjanje na nohtih. Že ko sem prvič zagledala embalažo čokolad Rawr, mi je takoj padla na misel manikira. Ker je danes govora o pomarančastih okusih in vonjih, pa je bila izbira seveda na strani pomarančne čokolade. Kljub temu da na začetku nisem bila čisto prepričana, kako bi se manikire lotila (smejoče pomaranče so me malce zmedle :D), pa je korak za korakom nastala manikira, s katero sem bila zelo zadovoljna. Tutorial za čokoladne nohte sem naredila že dve leti nazaj, ogledate si ga lahko tukaj, če vas zanima, saj je bila ta manikira narejena po podobnem principu. 

Na prstanec in palec sem narisala samo embalažo čokolade Rawr, za ostale nohte pa sem si zamislila, da bi šlo za kombinacijo embalaže in čokolade. Laki, ki sem jih uporabila za to manikiro, so China Glaze Mahagony Magic, Catrice Sunny Side, Oriflame Lush Ivy, srebrni Depend, Essence Wild White Ways, Deborah Milano 10, Catrice Lost in Mud in Essence Makes Me Weak. 


Še nekaj besed o kozmetiki - Le Couvent des Minimes
Mlajša sestrska znamka L'Occitana pri nas zagotovo ni tako popularna kot slednji, vendar ni prav nič manj kvalitetna. Ustanovljena je bila leta 2004 kot poklon bogati tradiciji zdravilnih receptov, ki so jih iz skrbno izbranih rastlin in zelišč pripravljale sestre klarise. Ime je dobila po samostanu, ki je bil v francoskem kraju Mane zgrajen leta 1613, leta 1862 pa je bil obnovljen in spremenjen v zavetišče za starejše, onemogle in revne. Med svetovnimi uspešnicami te znamke se znajdejo izdelki, kot so vrtnični balzam za roke, pohodnikov balzam za stopala in krema za telo za zelo suho kožo. 
Le Couvent des Minimes izdelki so pri nas na voljo v Müllerjih, znamko pa najdete tudi na Facebooku.
Na blogerski konferenci smo blogerke prejele dva izdelka iz kolekcije Eau Aimable, o kateri pravijo: "Kolekcija Eau Aimable je poklon ljubezni in predanosti sester klaris, ki so velikodušno pomagale ljudem v stiski in jim nudile zatočišče. Gravura na izdelkih Eau Aimable je angel, simbol ljubezni in predanosti. Njegov nasmeh je poln topline, njegov pogled pa odraža ljubezen, ki je napolnila samostan, ko so v njem živele sestre klarise."


Ko zadiši(š) po pomarančevcu
Kolonjska vodica Eau Aimable združuje nežne cvetove pomarančevca s petimi blagodejnimi rastlinami, ki ustvarijo sočno sadno-cvetlično dišavo. Zapakirana v stekleno stekleničko z oranžno nalepko deluje zelo privlačno na pogled. Pršilo je popolno, saj ustvari prečudovito meglico, ki v zraku pušča vonj po pomarančevcu še dolgo po tem, ko je bila razpršena.Da, priznam, ne uporabljam je samo na sebi, ampak z njo odišavljam tudi prostor, da zadiši po svežini. Glede na to, da ima zelo močan vonj in je že en pritisk na pršilo dovolj, da odišavim sebe ali prostor, sama dišava pa je dokaj obstojna, mi bo 100 ml kolonjske vodice zadostovalo za dokaj dolgo časovno obdobje. 

Pomarančna nega ustnic
Pozimi se pogosto soočam s suhimi in razpokanimi ustnicami, ki potrebujejo izdatnejšo nego in balzam za ustnice Eau Aimable Orange Blossom Aroma me zagotovo ni razočaral. Gostejša formula balzama, bogata s karitejevim maslom, oljem mareličnih jedrc in izvlečkom sleza, se ob stiku z ustnicami lepo raztopi in enakomerno nanese, ustnicam pa nudi nekajurno navlažitev in nego. Vonj po oranževcu pri balzamu ni zelo močan, kar mi pa ustreza. Balzam je zapakiran v 15 ml tubo, ki omogoča lahko doziranje, dodaten plus pa je, da izdelek ni lepljiv in ker gre za prozoren balzam, je primeren za vsakodnevno uporabo.

Z veseljem bi slišala mnenje o današnji objavi, o čokoladi, nohtih in Le Couvent des Minimes izdelkih. Če vam je bila objava všeč, ste vabljene, da jo delite. Hvala za pozornost!
*PR izdelki

Yorum Gönder

0 Yorumlar